Pravdepodobne viete, že vlastniť a prevádzkovať vlastnú webovú stránku či e-shop, to samo o sebe ešte nestačí. Pretože je následne potrebné starať sa o to, aby mal tento web pravidelnú návštevnosť. A niekedy práca so získavaním rastúcej návštevnosti pôsobí ako rad úkonov, ktoré akoby nemali koniec. Pretože k tomu, aby na webe vznikala návštevnosť a spolu s ňou konverzie, musia ju na internete zbadať ľudia, tým pádom sa pre ňu musí tvoriť čerstvý, pútavý a efektívny obsah. Ten následne musí byť umiestňovaný na relevantné miesta a do tematicky relevantných kategórií.
Takýto interný alebo aj externý obsah a jeho tvorba sú následne faktorom toho, na akej pozícii a či vôbec sa nachádza stránka zaradená v internetových vyhľadávačoch. Pretože ak sa v obsahu a v tematických článkoch nachádzajú seo odkazy, resp. linky na váš web, zaregistrujú to vyhľadávače ako Google.
A ak sú takéto články relevantné k hľadaným výrazom a ak sa nachádzajú na overených zdrojoch, potom Google bude považovať vašu stránku, na ktorú tieto odkazujú, za dôveryhodnú a takisto vhodnú k tomu, aby bola poskytovaná k určitým hľadaným slovám a výrazom. A to na popredných, dobre viditeľných pozíciách pre záujemcov, ktorí budú hľadať tieto kľúčové slová.
Aké?
- Na to vám vie odpovedať analýza kľúčových slov, ktoré sa následne budú dať zakomponovať do takýchto článkov a pôjde o ďalší faktor lepšieho postavenia vášho webu vo vyhľadávačoch.
Je však pochopiteľné, že uvedomiť si a dokonca ovplyvňovať všetky vnútorné ako aj vonkajšie faktory, je pre bežného laika moc úkonov naraz a navyše pri práci s nimi môže pochybiť. Preto sa s kompletnou seo optimalizáciou ako aj s tvorbou efektívneho obsahu skúste obrátiť ideálne na seo agentúru s dlhoročnou praxou. Výsledky budú badateľné:
- Zlepší sa vaša viditeľnosť, posilní sa váš brand, vzrastie návštevnosť a z nej zasa počet konverzií.